מסיבת יזמים ואורחים: ההאב (HUB) בתל-אביב חוגג שנה


ההאב בתל-אביב, חלל עבודה משותף ליזמים חברתיים-סביבתיים (וגם טכנולוגים או יזמים מתחילים או סתם אנשים שלא רוצים לעבוד מהבית או מבתי-קפה בלבד) חוגג שנה להקמתו.

לרישום למסיבה - לחצו על התמונה

אני חבר בהאב וכותב בדה-מרקר עסקים קטנים על מפגשי השיתוף הקבוצתיים שנערכים בו אחת לשבוע. הקבוצה מונחית על-ידי המייסדים של הסניף התל-אביבי, אלי היילמן ודני גל. שניהם יזמים ואנשים בלתי-רגילים, עם חזון חברתי משולב בראיה עסקית. יחסית לאחרים אני עובד מעט מההאב, אבל גם בזמן הקצר יחסית שאני בו, הוא ממלא אותי בתחושת עשייה, באנרגיה ואופטימיות. זה כנראה השילוב של הבריזה והנוף האורבני שנשקף מהגג, עם הקהילה הייחודית של אנשים שעובדת ממנו, החל מיזמים טכנולוגיים מכווני מטרה, שחורשים על המקלדות בכתיבת שורות קוד, או משרטטים על הוויטבורד בפגישות אפיון, דרך קולנוענים ועורכי סרטים עם אוריינטציה חברתית שחותכים ומדביקים קטעי ווידאו על המק שלהם,או פרילנסרים לייעוץ, לקואצ'ינג, וגם כמה אנשים שהחליטו לעזוב את עולם העבודה כשכירים ולהתחיל לחפש דרך עצמאית עם משמעות, ומצאו בחלל העבודה המשותף מקום שיתן להם השראה.

כל מי שסקרן, ששוקל לצאת לדרך עצמאית, או לעשות צעד מתישהו בחייו שכרוך בעשייה חברתית – מוזמן למסיבת יום-ההולדת שנה להאב תל-אביב.

שישי הזה (18 ליוני), החל משעת אחר הצהריים.

סמינר מחקר ליזמות, סולידריות וכלכלה חברתית

יומיים לאחר מכן אני נוסע לרוסקילד, עיר קטנה ליד קופנהגן (דנמרק) שם יתקיים סמינר קיץ לדוקטורנטים שחוקרים יזמות חברתית, כלכלה חברתית וכלכלה סולידרית (לבלוג של הסמינר). אחליף טיסות בווינה, לאחרונה נפתח שם האב מקומי ואני מתכנן לבקר ולעדכן ממנו. אשמח לקבל במייל המלצות על דנמרק, או רעיונות לסיור יום בווינה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *